Ford Mustang 1967

Fordov Mustang je 1967. godine dobio značajan redizajn. Prvi put od svog lansiranja, automobil se suočio sa ozbiljnom konkurencijom. To je rezultiralo Fordovim procjenama snaga i slabosti Mustanga. Pored Pontiacove Firebird, Mercury's Cougar i Plymouth's Barracuda, Chevrolet je planirao da uvede novi Chevy Camaro mišićni automobil. To je dovelo do toga da Ford izbacuje konkurenciju stvaranjem muskularnog i moćnog Ford Mustanga.

1967 Ford Mustang Production Stats

Standardni kabriolet: 38.751 jedinica
Luksuzni kabriolet: 4.848 komada
Kabriolet sa klupama za sedenje: 1.209 jedinica
Standardni kupe: 325.853 komada
Luksuzni kupe: 22.228 komada
Coupe w / Bench Seats: 21.397 komada
Standardni Fastback: 53.651 jedinica
Luksuzni Fastback: 17.391 jedinica


Osetivši pritisak na konkurenciju, Ford je morao učiniti Mustang moćnijim da bi mogao nastaviti sa svojim konkurentima. Odgovor je došao u obliku većeg automobila. Iako je međuosovinsko rastojanje ostalo ista kod 108 inča, dužina vozila je povećana za dva centimetra, što je rezultiralo 183,6 centimetara od prednje strane do leđa. Automobil je takođe prikazao prednju osovinu koja je proširena za 2,5 inča. Povećana telesna veličina omogućila je Fordu da stavi svoj prvi veliki blok u Mustangu.

Ovaj opcionalni 6,4-litarski V-8 motor od 390 kubičnih inča omogućio je impresivnu 320 KS. Kao takav, Ford je bio u stanju da drži korak sa velikim psima na putu. Zapravo, prema izveštajima, 390 Mustangovih cipela moglo bi da postigne 0-60 mph za 7,4 sekunde sa maksimalnom brzinom od 115 milja na sat.

1967 Model-Year Highlights

  • Dva inča duži i 2,5-inčni povećanje prednje staze
  • Obojeni bočni pokrivači koji odgovaraju automobilskoj boji
  • Konkavasta stražnja strana sa većim svetiljkama za pozadinu
  • Novi 390-kubni-inčni 6.4L V-8 motor
  • Konvertibilna strana sa dva stakla
  • Poslednja godina modela sa 289 Hi-Po motora

Nove karakteristike

Druge značajne promene u Ford Mustangu iz 1967. uključivale su bočne lopatice koje su bile obojane u skladu sa bojom automobila. U prošlosti , Mustang-ove strane su bile hromirane u dizajnu. Nove lopte su više podsećale na stvarne količine nego u prethodnim modelima.

Prednji deo Ford Mustanga iz 1967. godine takođe je promenjen. Gone su tri škrge koja se pojavila pored farova Mustanga 1965. i 1966. godine . Maska je takođe bila drugačija, sa vertikalnim i horizontalnim šipkama, koja su izađena iz galopskog konja u sva četiri pravca. Pored toga, otvaranje na rešetku je bilo veće nego u prošlosti. Ovaj redizajnirani prednji deo napravljen za muskularni izgled Mustang.

Concave rear zamjenjuje konveksno

Stražnji Mustang 1967. godine takođe je bio znatno drugačiji nego u prethodnim godinama modela Mustang. Po prvi put Mustangova zadnja zadnja svetla su bila veća i konkavna u dizajnu. U prošlosti Mustang je bio konveksan i osnovan. Što se tiče 2 + 2 Mustang modela brzih brzina, njegova krovna linija sada je trajala sve do zadnjeg poklopca prtljažnika.

Posebnu rebrastu zadnju ploču sa hromiranim okvirima mogu naručiti vlasnici fastback-a koji traže prilagođeni izgled. Sve u svemu, zadnji deo Mustang-a izgledao je sjajniji i više orijentisan na performanse. Dodatne mogućnosti za Mustang 1967 uključile su GT ​​paket koji je sadržavao lampe za vožnju, bočne pruge i dvostruki izduvni sistem. Možete naručiti i kapuljaču sa dvostrukim udubljenjima kao dodatna oprema.


Što se tiče Convertible Mustang, predstavljena su dva staklena panela koja čine zadnji prozor. Gone je prozor iz prošlosti iz plastike.

Šta čini Mustang iz 1967. godine

Napominjemo da je 1967. godine prošle godine pojavila se blokada FORD blokova preko prednje ivice klasičnih Mustangova. Ova karakteristika se neće vratiti do 1974. To bi takođe bio i zadnji Mustang koji će imati 289 Hi-Po motora. Ove tidbite informacija mogu biti korisne kada se radi o razlikovanju Ford Mustang iz 1968. godine .

Na prvi pogled, ova dva modela godina blisko su slična jedna drugoj.

Sve u svemu, Ford Mustang iz 1967. godine je većina poboljšanja u odnosu na prethodne godine modela. Bio je jači, imao je poboljšani sistem oslanjanja i imao agresivan izgled.

U stvari, "Eleanor" Mustang koji se pojavio u Nicolas Cage-ovom remake Gone-a za 60 sekundi modelovan je nakon Shelby GT500 Mustang iz 1967. godine. GT500 iz 1967. godine imao je poseban V8 motor od 428 kubnih inča koji je, uz Shelbyove modele motora, rezultirao oko 355 KS.

Ford je ponudio izbor pet konfiguracija motora 1967. godine:

  • Kod motora U: 200 kubnih inča I-6 motora @ 120hp
  • Šifra motora C: 289 kubnih inča V-8 motora @ 200hp
  • Šifra motora A: 289 kubnih inča V-8 motora @ 225hp
  • Šifra motora K: 289 kubnih inča V-8 motora @ 271hp
  • Šifra motora S: 390 kubnih inča V-8 motora @ 320 KS

Коментари

Opel Omega

Opel Manta